GWARANCJA DOOR TO DOOR

KAŻDY ROBOT OBJĘTY JEST 24 MIESIĘCZNĄ GWARNACJĄ DOOR TO DOOR. WYSTARCZY ZGŁOSIĆ USTERKĘ W SKLEPIE GDZIE KUPILI PAŃSTWO ROBOTA, LUB NA NASZEJ STRONIE.

Prosimy o zachowanie dowodu zakupu, ponieważ może on być wymagany do skorzystania z gwarancji. Nasza firma zobowiązuje się do zapewnienia Państwu wsparcia i pomocy w razie potrzeby, aby upewnić się, że Państwa robot myjący okna działa zgodnie z oczekiwaniami.

Zakres gwarancji:
Jeżeli w trakcie okresu gwarancyjnego stwierdzona zostanie wada urządzenia, a klient zgłosi reklamację w ramach gwarancji:

  1. Okres gwarancji: Robot myjący okna objęty jest 24 miesięczną gwarancją od daty zakupu.
  2. Naprawa lub wymiana: W przypadku usterki lub awarii spowodowanej wadami fabrycznymi, wadliwym działaniem robota, zobowiązujemy się do bezpłatnej naprawy, lub wymiany urządzenia na nowe, zgodnie z naszymi możliwościami i oceną techniczną.
  3. Obsługa klienta: Nasz zespół obsługi klienta jest dostępny, aby udzielić Państwu pomocy w razie jakichkolwiek pytań czy problemów związanych z naszym produktem. Prosimy o kontakt pocztą elektroniczną, lub za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na dole strony.

Jeśli roszczenie gwarancyjne jest ważne naprawa lub wymiana, nie skutkuje przedłużeniem ani ponownym rozpoczęciem biegu terminu gwarancji. Okres gwarancji kończy się zawsze po upływie dwóch lat od daty pierwotnego zakupu produktu, niezależnie od jakichkolwiek roszczeń gwarancyjnych. Wszystkie wymienione na nowe urządzenia i części stają się własnością serwisu gwarancyjnego. 

Za naprawy gwarancyjne realizowane w Polsce odpowiedzialna jest firma / dystrybutor: Tech4Home, al. KEN 36 lok 77, 02-722 W-wa. Roboty dostarczane są do serwisu na koszt serwisu/dystrybutora za pomocą kuriera, po zgłoszeniu usterki przez właściciela robota.

Wyłączenia z gwarancji:

  1. Niewłaściwego obchodzenia się z urządzeniem, korzystania z niego, używania niezgodnie z instrukcją obsługi, lub konserwacji;
  2. Pośrednich konsekwencji wady urządzenia (niemożności użytkowania, utraty zysku itp.);
  3. Uszkodzeń spowodowanych upadkiem urządzenia wynikającym z niekorzystania z systemu zabezpieczeń (przyssawek i liny zabezpieczającej);
  4. Uszkodzeń powstałych wskutek wypadku lub pod wpływem działania czynników zewnętrznych (wyładowań atmosferycznych, ognia, wody) lub innych zdarzeń o charakterze siły wyższej;
  5. Zwarcie baterii w przypadku uszkodzenia przez nabywcę szczeliwa na obudowie akumulatora lub na ogniwach;
  6. Używanie baterii innej niż zalecana dla danego urządzenia;
  7. Nieprzestrzegania instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i/lub użytkowania produktu;
  8. Zamierzonego lub umyślnego uszkodzenia sprzętu, lub baterii;
  9. Korzystania z nieoryginalnych części zamiennych, lub materiałów eksploatacyjnych ;
  10. Wszelkich napraw, modyfikacji, zmian lub przekształceń urządzenia wykonanych przez osoby, które nie zostały do tego upoważnione przez dystrybutora / producenta
  11. Zwrotu kosztów spowodowanych uszkodzeniami mechanicznymi powstałych na skutek niewłaściwego transportu, spakowania robota przez zgłaszającego usterkę.
  12. Korzystania z urządzenia do celów komercyjnych lub handlowych.

Dziękujemy za zaufanie, jakim obdarzyli Państwo nasz produkt. Jesteśmy dumni z jakości naszych urządzeń i dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu satysfakcję z ich użytkowania.

Robot nie działa prawidłowo? Skontaktuj się z nami za pomocą formularza, lub wyślij do nas maila

1. krok

Zgłoś problem za pomocą maila kontakt@polski-robot.pl, lub formularza.

2. krok

Spakuj robota i poczekaj na naszego kierowcę, lub kuriera, który zabierze robota.

3. krok

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu maksymalnie 14 dni.
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Imię i nazwisko